Veebipoe üld- ja ostutingimused

1. Üldtingimused

  1. Veebipoe aadressiga https://www.donest.ee/pood/ (edaspidi Veebipood) omanik on DONESTOÜ (edaspidi Müüja).
    1. Ostu sooritamisel kinnitate, et olete tutvunud ja nõustute Müügitingimustega ja Privaatsuspoliitikaga.
    1. Tingimused kehtivad ostja (edaspidi Klient) ja Müüja vahel, mis tekivad Veebipoest (https://www.donest.ee/pood/) toodete ostmisel.

2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ja on eurodes ning sisaldavad käibemaksu 20%.

Kauba kättetoimetamiseks kasutab Veebipood erinevaid kullerteenuseid. Ostjal on võimalik kauba kättesaamiseks tulla ise kaubale järgi Kadaka tee 44, Tallinn, samuti on võimalik valid transporditeenus. Transporditeenus Eesti piires maksab 5 eurot. Hinnad sisaldavad käibemaksu.

Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.

3. Tellimuse vormistamine

Valige sobivad tooted. Lisage soovitud tooted ostukorvi. Ostukorvis sisalduvate toodete kogusummat näete üleval menüüriba parempoolsel serval.

Tellimuse vormistamiseks vajutage Ostukorvi lingile “Maksma”, seejärel täitke avanenud lehel nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja makseviis ning vajutage lingile “Esita tellimus”.

Tasumine toimub arve alusel, mis saadetakse Kliendile pärast tellimuse esitamist Kliendi poolt sisestatud e-postile.

Tellimust ei lähetata enne, kui raha on jõudnud Kliendile saadetud arvel märgitud kontole: makse saaja on DONEST OÜ, konto nr. LHV pank EE067700771003898292

Tellimus, koos makseinfoga saadetakse automaatselt tellimuse esitamisel Kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile.

Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel. Kui tellimus esitatakse reedel või nädalavahetusel, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval või esimesel tööpäeval peale nädalavahetust (kui esmaspäev on riigipüha). Kehtib ka “tulen ise järgi“ tarnevaliku puhul. Ise järele tulles palume kindlasti eelnevalt oodata kaupade komplekteerimise kinnitust ning seejärel aeg kokku leppida.

4. Müügilepingu jõustumine

Müügileping jõustub peale tellimuse kinnitamist.

Kauba müügilepinguga kohustub veebipood andma Ostjale üle ostetud Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja kohustub veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

5. Makseviisid

Käsitletav valuuta Veebipoes on euro.

Tasuda on võimalik arve alusel ülekandega arvel märgitud DONEST OÜ kontole.

Tasumisel on maksetähtaeg kaks tööpäeva.

Pikema maksetähtaja soovikorral saatke Veebipoe klienditoele vastava sisuline e-kiri aadressile info@donest.ee.

Veebipoe omanik (DONEST OÜ)  on isikuandmete vastutav töötleja.

6. Sooduskupongid

Sooduskoodi olemasolul lisage kood Ostukorvi lahtrisse “Kupongi kood”.

Sooduskoodi jagab Veebipood kampaaniate käigus.

7. Kohaletoimetamine

Kauba saatmise kulud kannab ostja, kui tellimus on väiksem kui 100 eurot.

Üle 100 euro tellimused toimetame kohale tasuta (seda vaid Eesti tellimuste puhul).

Saatmisviiside hinnainfo on kuvatud ostukorvis.

Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates ostu sooritamisest.

Erandlikel kordadel on õigus kaubad toimetada kliendile 45 tööpäeva jooksul.

Tellimused toimetame kohale kulleri vahendusel kliendi poolt antud aardessile või soovi korral on võimalik tulla ka ise järele meie kontor-lattu Tallinnas, Kadaka tee 44.

Ise järele tulemise puhul tuleb oodata vastavat kinnitust, et tellimus on komplekteeritud, misjärel on võimalik sobiv aeg kokku leppida Veebipoega. 

Toimetame kaupu Eesti, Läti, Leedu ja Soome ning soovi korral ka kogu Euroopa Liidu piires.  

Tellitud kaubale on võimalik tulla ise järgi eelnevalt kokkulepitud ajal aadressile Kadaka tee 44, Tallinn.

8. Taganemisõigus

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kliendil on õigus tellimusest põhjust avaldamata 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud Toode/Tooted tagastada. Nimetatud 14 päevane tähtaeg algab alates hetkest, mil Klient Tellimuse kätte saab.

Toote tagastamiseks tuleb Müüjale esitada tellimusest taganemise soov 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Tellimusest taganemise soov loetakse esitatuks, kui Klient on Müüja e-posti aadressile info@donest.ee saatnud täidetud Tellimusest taganemise soovi. Peale Kliendi poolt saadetud Tellimusest taganemise soovi kättesaamist saadab Müüja Kliendile vastu kinnituse, et on Tellimusest taganemise soovi kätte saanud.

Klient peab kauba tagastama soovi esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. Tagastatav toode peab olema kasutamata ning tuleb pakkida originaalpakendisse samuti nagu see oli Müüjalt saabudes pakitud, et tagada Toote säilimine tervena kuni Müüjale tagasi jõudmiseni.

Tagastatud Toode tuleb saata aadressile: DONEST OÜ, Kadaka tee 44, 12915 Tallinn

Kui Kliendi poolt tagastatud Toode on jõudnud Müüjale tagasi, saadab Müüja Kliendile kinnituse Toote jõudmisest Müüjale.

Müüja tagastab Kliendile ostusumma 14 päeva jooksul alates Toote tagasijõudmisest Müüjale. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Klient tagastatava tellimuse eest tasus.

Tellimuse tagastamise korral tagastab Müüja Kliendile kogu tagastatud Toote ostusumma, välja arvatud Toote kohaletoimetamise maksumus.

Müüja ei kompenseeri Kliendi tagasisaatmise kulusid.

Tagastatav Toode ei või olla kahjustunud või kandmisjälgedega. Tagastamisele kuuluva Toote seisukorra halvenemisel vastutab Klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on Toodet kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda Toote olemuses, omadustes ja toimimises, peab Klient käsitsema ja kasutama Toodet üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt ja eritellimusena. Tagastada ei ole võimalik kui see käib vastu tervisekaitse või hügieenilistele nõudmistele, näiteks avatud pakendiga pesu.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

9. Vääramatu jõud

Veebipood ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

10. Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@donest.ee.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab Kliendi esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

11. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks, ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtettele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest Veebipoele teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

12. Vastutus

Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.

Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.

13. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata kirjalikult e-kirja aadressile info@donest.ee.  

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

14. Klienditugi

Klinditoe e-posti aadress on info@donest.ee ja telefon on +372 56 488 598.

Klienditugi on kättesaadav tööpäeviti kl 09.00 – 18.00